Trevi Advocaten vindt het belangrijk dat haar cliënten tevreden zijn over de dienstverlening van het kantoor. Wij doen er daarom alles aan de kwaliteit van deze dienstverlening zo goed mogelijk te bewaken. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. In dat geval geldt het volgende.
Wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de hoogte van de declaratie, kun je jouw bezwaren eerst voorleggen aan jouw eigen advocaat. Vervolgens kun je jouw klacht melden bij de klachtenfunctionaris van ons kantoor. Ilse Feenstra zal je de naam geven van de klachtenfunctionaris die jouw klacht gaat behandelen. Jouw klacht wordt vervolgens door de toegewezen klachtenfunctionaris behandeld volgens de procedure die staat beschreven in onze klachtenregeling. Deze klachtenregeling kun je
hier bekijken.
Wij zullen in overleg met jou zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Heb je dus een klacht: aarzel niet deze te melden. Alleen zo kunnen wij onze dienstverlening nog meer verbeteren!