OVER TREVI ADVOCATEN

Ondernemers nemen risico. Het is, naast talent, de basis van succes. Maar zoals altijd is kracht ook de valkuil. Zeker wanneer rechtvaardigheidsgevoel een rol gaat spelen. Trevi Advocaten voorkomt dat ondernemers verstrikt raken in juridisch getouwtrek. We helpen met contracten, ondernemersgeschillen, arbeidsconflicten en huurvraagstukken. Preventief en correctief. Zodat ondernemers hun energie kunnen steken in hun zaak in plaats van een zaak. Trevi is de slimste weg naar een oplossing.

En doorrrrrr.
Over Trevi Advocaten

Er leiden meerdere wegen naar rome

Trevi, de iconische fontein aan de Piazza di Trevi in Rome. De naam Trevi is een samenvoeging van de woorden tre via en betekent letterlijk ´drie wegen´. Vroeger kwamen er namelijk drie wegen uit op het plein van de fontein.

Trevi is het symbool voor hoe wij werken: er leiden meerdere wegen naar Rome. Er is altijd een oplossing voor een conflict en vaak ligt die oplossing dichterbij dan je denkt. Soms zelfs gewoon door elkaar in de ogen te kijken en excuses te maken. Vaak door simpelweg de wet toe te passen.

We zijn geen stereotype advocatenkantoor, maar juist ontstaan omdat we ons niet konden vinden in het gemiddelde gedrag van de gevestigde kantoren. We zijn nuchter en toegankelijk en streven naar de beste oplossingen. Hierbij staat uiteraard het belang van onze cliënt voorop. Die werkwijze levert de snelste en meest efficiënte weg naar een afsluiting.

Het verhaal gaat dat je ooit zult terugkeren naar Rome als je met je rug naar de fontein staat en met je rechterhand over de linkerschouder twee muntjes in de fontein gooit. Daarbij moet je de ogen sluiten, aan Rome denken en de volgende woorden uitspreken: “Arrivederci Roma, tibi gratia volo, in tiberis aqua tua fluit" (= tot wederziens Rome, ik wil je genade, je water stroomt naar de Tiber). Bij ons hoeft dat allemaal niet, maar we zien het als een goed teken dat bijna al onze klanten de wens uitspreken om in de toekomst opnieuw met ons te willen werken. Indien nodig uiteraard.
"Naast deskundigheid, oog voor de mens zelf blijven houden. Dat maakt het verschil"

Trevi kantoorklachtenregeling

Trevi Advocaten vindt het belangrijk dat haar cliënten tevreden zijn over de dienstverlening van het kantoor. Wij doen er daarom alles aan de kwaliteit van deze dienstverlening zo goed mogelijk te bewaken. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. In dat geval geldt het volgende.

Wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de hoogte van de declaratie, kun je jouw bezwaren eerst voorleggen aan jouw eigen advocaat. Vervolgens kun je jouw klacht melden bij de klachtenfunctionaris van ons kantoor. Ilse Feenstra zal je de naam geven van de klachtenfunctionaris die jouw klacht gaat behandelen. Jouw klacht wordt vervolgens door de toegewezen klachtenfunctionaris behandeld volgens de procedure die staat beschreven in onze klachtenregeling. Deze klachtenregeling kun je hier bekijken.

Wij zullen in overleg met jou zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Heb je dus een klacht: aarzel niet deze te melden. Alleen zo kunnen wij onze dienstverlening nog meer verbeteren!